Faq - PawPawPaw

Faq

PRODUKTY

Aby wybrać właściwy rozmiar obroży, zmierz obwód szyi psa w jego najszerszym miejscu (w miejscu w którym noszona będzie obroża). Umieść miarę na karku w miejscu, w którym noszona będzie obroża. Przyłóż miarę dość ciasno do karku. Następnie dodaj 1-1,5 cm zapasu. Skorzystaj z tabeli rozmiarów, aby znaleźć odpowiedni rozmiar. Tabela dostępna jest w karcie produktu (tabela z prawej strony) lub w zakładce Strefa Klienta -> Rozmiary.

Aby dobrać odpowiedni rozmiar bluzy:

Zmierz obwód klatki psa w jego najszerszym miejscu.
Zmierz długość ciała psa od podstawy szyi (miejsca, gdzie noszona jest obroża) do nasady ogona.

Skorzystaj z tabeli rozmiarów, aby znaleźć odpowiedni rozmiar. Tabela dostępna jest w karcie produktu (tabela z prawej strony) lub w zakładce Strefa Klienta -> Rozmiary.

Jeśli nie jesteś pewien/pewna, jaki rozmiar wybrać, skontaktuj się z nami, a my Ci w tym pomożemy. Napisz do nas na adres: office@pppaw.com, podając wymiary swojego psa.

Aby wybrać właściwy rozmiar bandany, zmierz obwód szyi psa w jego najszerszym miejscu (w miejscu w którym noszona jest obroża).

Następnie dodaj 2-3 cm zapasu.

Skorzystaj z tabeli rozmiarów, aby znaleźć odpowiedni rozmiar. Tabela dostępna jest w karcie produktu (tabela z prawej strony) lub w zakładce Strefa Klienta -> Rozmiary.

Naszych skórzanych produktów nie można prać w pralce. Do czyszczenia obroży oraz smyczy ze skórzaną rączką, zastosuj specjalne środki do czyszczenia skóry. Możesz również zastosować metodę domową – na czystą wilgotną szmatkę nanieś małą ilość mydła. Nie aplikuj dużej dozy mydła bezpośrednio na skórę. Pocieraj brudne miejsce szmatką, aż stanie się czyste.

Pozostaw do wyschnięcia w temperaturze pokojowej.

Tak, bluzy można prać w pralce w temperaturze maksymalnej 30 stopni.

Nie, produktów skórzanych nie można prać lub myć pod bieżącą wodą. Czynności te mogą spowodować odbarwienia i pękanie skóry oraz rozklejenie obroży.

ZAMÓWIENIA

Nasze produkty możesz kupić w sklepie internetowym na stronie pppaw.pl. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.

Nie, posiadanie konta nie jest konieczne. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji.

Zamówienia przyjmowane są do realizacji w ciągu 1-2 dni od momentu złożenia zamówienia. Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami, aby upewnić się, czy zamówienie nie zostało już przygotowane do wysyłki.

Tak, pod warunkiem, że przesyłka nie została już przygotowana do wysyłki. Jeśli chcesz zmienić coś w swoim zamówieniu, poinformuj nas o tym drogą mailową lub telefonicznie w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia.

Tak, wystarczy, że poinformujesz nas o tym drogą mailową.

Przesyłki nadawane są w ciągu 1-3 dni od momentu złożenia zamówienia. Jeśli z jakichś przyczyn nadanie zostanie opóźnione, zostaniesz poinformowany o tym drogą mailową lub telefonicznie.

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. W przypadku dostawy kurierem lub dostarczenia do Paczkomaty, proces realizacja zamówienia (nadanie + wysyłka) nie powinien trwać dłużej niż 3 – 5 dni.

Tak, w momencie złożenia zamówienia, otrzymasz wygenerowanego automatycznie maila, informującego o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Zostanie wysłana do Ciebie również wiadomość z numerem listu przewozowego.

Status zamówienia widoczny jest również w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Przesyłka nadawana jest w ciągu 1-3 dni od momentu złożenia zamówienia.

Tak, otrzymasz od nas wiadomość o wysyłce zamówienia. Zostanie wysłana do Ciebie również wiadomość z numerem listu przewozowego, dzięki czemu będziesz mógł/-a śledzić przesyłkę.

Nie zapewniamy opakowań prezentowych. Bluzy, obroże oraz smycze są zapakowane w estetyczne pudełko z naklejką. Banadany wysyłane są w torebce papierowej z naklejką.

Koszty dostawy towaru uzależnione są od sposobu wysyłki (Kurier/ Paczkomat/ Przesyłka listowa) i kraju, do którego ma być dostarczona paczka. Szczegółowy wykaz kosztów dostawy znajdziesz w zakładce: STREFA KLIENTA -> DOSTAWA I ZWROTY

Tak, jest możliwość wysyłki do wybranych krajów UE. Listę krajów wraz z kosztami wysyłki znajdziesz w zakładce: STREFA KLIENTA -> DOSTAWA I ZWROTY

Niestety nie, w tym momencie nie ma możliwości osobistego odbioru zamówionego towaru.

PŁATNOŚCI

Jeśli wybrałeś/-aś przelew tradycyjny jako metodę płatności, płosimy wpłacić należną kwotę na konto:

22 1140 2004 0000 3802 7705 0005 (mBank)

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.

W naszym sklepie dostępne są poniższe sposoby płatności:

1. Przelew tradycyjny na konto: 22 1140 2004 0000 3802 7705 0005 (mBank)
2. Szybki Przelew za pośrednictwem systemu Tpay.com
3. PayPal

WYMIANY I ZWROTY

Tak, jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

To bardzo proste. Wypełnij Formularz Zwrotu dostępny na naszej stronie i odeślij go razem z towarem.

Szczegóły znajdziesz w zakładce Strefa Klienta -> Dostawa i Zwroty.

Zwrot nastąpi w terminie nie dłuższym niż 14 dni.

Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez klienta w Formularzu Zwrotu.

Tak, istnieje możliwość zamiany produktu.

Informację o tym, w jaki sposób dokonać zamiany, znajdziesz w zakładce Strefa Klienta -> Dostawa i Zwroty

REKLAMACJE

Tak, na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową PRZEZ OKRES 2 LAT.

Proces reklamacji jest bardzo prosty. Postępuj zgodnie ze wskazówkami opisanymi w zakładce Strefa Klienta -> Dostawa i Zwroty.

Tak, zastrzegamy sobie prawo do nie uwzględnienia reklamacji. Jeśli decyzja dotycząca reklamacji będzie negatywna, zostanie ona uzasadniona i przesłana drogą mailową na adres podany przez Klienta w Formularzu Reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, pokrywamy poniesione przez Klienta koszty wysyłki towaru do sklepu, a także wysyłki nowego, wolnego od wad towaru do Klienta.

Tak, jeśli zdecydujesz, że nie chcesz otrzymać od nas nowego, wolnego od wad produktu, zwrócimy koszty zakupu towaru wraz z kosztami przesyłki.