Brzoskwiniowy Wtorek // Bluza Peach -40% // kod: brzoskwinia

Strefa klienta

 PRODUKTY
 W jaki sposób dobrać rozmiar obroży?

Aby wybrać właściwy rozmiar obroży, zmierz obwód szyi psa w jego najszerszym miejscu (w miejscu w którym noszona będzie obroża).

Umieść miarę na karku w miejscu, w którym noszona będzie obroża. Przyłóż miarę dość ciasno do karku. Następnie dodaj 1-1,5 cm zapasu.

Skorzystaj z tabeli rozmiarów, aby znaleźć odpowiedni rozmiar. Tabela dostępna jest w karcie produktu (tabela z prawej strony) lub w zakładce Strefa Klienta -> Rozmiary.

 W jaki sposób dobrać rozmiar bluzy?

Aby dobrać odpowiedni rozmiar bluzy:

Zmierz obwód klatki psa w jego najszerszym miejscu.
Zmierz długość ciała psa od podstawy szyi (miejsca, gdzie noszona jest obroża) do nasady ogona.

Skorzystaj z tabeli rozmiarów, aby znaleźć odpowiedni rozmiar. Tabela dostępna jest w karcie produktu (tabela z prawej strony) lub w zakładce Strefa Klienta -> Rozmiary.

 Co zrobić, jeśli mam problem z doborem rozmiaru lub mój pies ma nietypowe wymiary?

Jeśli nie jesteś pewien/pewna, jaki rozmiar wybrać, skontaktuj się z nami, a my Ci w tym pomożemy. Napisz do nas na adres: office@pppaw.com, podając wymiary swojego psa.

 W jaki sposób dobrać rozmiar bandany?

Aby wybrać właściwy rozmiar bandany, zmierz obwód szyi psa w jego najszerszym miejscu (w miejscu w którym noszona jest obroża).

Następnie dodaj 2-3 cm zapasu.

Skorzystaj z tabeli rozmiarów, aby znaleźć odpowiedni rozmiar. Tabela dostępna jest w karcie produktu (tabela z prawej strony) lub w zakładce Strefa Klienta -> Rozmiary.

 W jakis sposób czyścić obrożę lub smycz?

Naszych skórzanych produktów nie można prać w pralce. Do czyszczenia obroży oraz smyczy ze skórzaną rączką, zastosuj specjalne środki do czyszczenia skóry. Możesz również zastosować metodę domową – na czystą wilgotną szmatkę nanieś małą ilość mydła. Nie aplikuj dużej dozy mydła bezpośrednio na skórę. Pocieraj brudne miejsce szmatką, aż stanie się czyste.

Pozostaw do wyschnięcia w temperaturze pokojowej.

 Czy mogę prać bluzę w pralce?

Tak, bluzy można prać w pralce w temperaturze maksymalnej 30 stopni.

 Czy mogę prać obroże i inne przedmioty skórzane w pralce?

Nie, produktów skórzanych nie można prać lub myć pod bieżącą wodą. Czynności te mogą spowodować odbarwienia i pękanie skóry oraz rozklejenie obroży.

 ZAMÓWIENIA
 W jaki sposób mogę kupić produkty PawPawPaw?

Nasze produkty możesz kupić w sklepie internetowym na stronie pppaw.pl. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.

 Czy muszę posiadać konto na stronie pppaw.pl, aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie konta nie jest konieczne. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji.

 Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienia przyjmowane są do realizacji w ciągu 1-2 dni od momentu złożenia zamówienia. Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami, aby upewnić się, czy zamówienie nie zostało już przygotowane do wysyłki.

 Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Tak, pod warunkiem, że przesyłka nie została już przygotowana do wysyłki. Jeśli chcesz zmienić coś w swoim zamówieniu, poinformuj nas o tym drogą mailową lub telefonicznie w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia.

 Jeśli złoże kilka zamówień czy mogę je połączyć i otrzymać w jednej paczce?

Tak, wystarczy, że poinformujesz nas o tym drogą mailową.

 Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Przesyłki nadawane są w ciągu 1-3 dni od momentu złożenia zamówienia. Jeśli z jakichś przyczyn nadanie zostanie opóźnione, zostaniesz poinformowany o tym drogą mailową lub telefonicznie.

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. W przypadku dostawy kurierem lub dostarczenia do Paczkomaty, proces realizacja zamówienia (nadanie + wysyłka) nie powinien trwać dłużej niż 3 - 5 dni.

 Czy mogę śledzić status zamówienia?

Tak, w momencie złożenia zamówienia, otrzymasz wygenerowanego automatycznie maila, informującego o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Zostanie wysłana do Ciebie również wiadomość z numerem listu przewozowego.

Status zamówienia widoczny jest również w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych.

 WYSYŁKA I DOSTAWA
 Złożyłam/-em zamówienie. Kiedy wyślecie zamówione produkty?

Przesyłka nadawana jest w ciągu 1-3 dni od momentu złożenia zamówienia.

 Czy będę wiedział/-a, że przesyłka została wysłana?

Tak, otrzymasz od nas wiadomość o wysyłce zamówienia. Zostanie wysłana do Ciebie również wiadomość z numerem listu przewozowego, dzięki czemu będziesz mógł/-a śledzić przesyłkę.

 Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Nie zapewniamy opakowań prezentowych. Bluzy, obroże oraz smycze są zapakowane w estetyczne pudełko z naklejką. Banadany wysyłane są w torebce papierowej z naklejką.

 Jakie są koszty dostawy paczki?

Koszty dostawy towaru uzależnione są od sposobu wysyłki (Kurier/ Paczkomat/ Przesyłka listowa) i kraju, do którego ma być dostarczona paczka. Szczegółowy wykaz kosztów dostawy znajdziesz w zakładce: STREFA KLIENTA -> DOSTAWA I ZWROTY

 Czy wysyłacie zagranicę?

Tak, jest możliwość wysyłki do wybranych krajów UE. Listę krajów wraz z kosztami wysyłki znajdziesz w zakładce: STREFA KLIENTA -> DOSTAWA I ZWROTY

 Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firm?

Niestety nie, w tym momencie nie ma możliwości osobistego odbioru zamówionego towaru.

 PŁATNOŚCI
 Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Jeśli wybrałeś/-aś przelew tradycyjny jako metodę płatności, płosimy wpłacić należną kwotę na konto:
51 1950 0001 2006 0539 3535 0001 (IdeaBank)

W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.

 Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

W naszym sklepie dostępne są poniższe sposoby płatności:

1. Przelew tradycyjny na konto: 51 1950 0001 2006 0539 3535 0001 (IdeaBank)
2. Szybki Przelew za pośrednictwem systemu Tpay.com
3. PayPal

 WYMIANY I ZWROTY
 Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

 W jaki sposób mogę zwrócić towar?

To bardzo proste. Wypełnij Formularz Zwrotu dostępny na naszej stronie i odeślij go razem z towarem.

Szczegóły znajdziesz w zakładce Strefa Klienta -> Dostawa i Zwroty.

 Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot nastąpi w terminie nie dłuższym niż 14 dni.

 W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez klienta w Formularzu Zwrotu.

 Czy jest możliwa zamiana produktu na inny/ na inny rozmiar?

Tak, istnieje możliwość zamiany produktu.

Informację o tym, w jaki sposób dokonać zamiany, znajdziesz w zakładce Strefa Klienta -> Dostawa i Zwroty

 REKLAMACJE
 Zamówiony przez mnie produkt okazał się wadliwy. Czy mogę go zareklamować?

Tak, na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową PRZEZ OKRES 2 LAT.

 W jaki sposób zareklamować towar?

Proces reklamacji jest bardzo prosty. Postępuj zgodnie ze wskazówkami opisanymi w zakładce Strefa Klienta -> Dostawa i Zwroty.

 Czy sklep może nie uwzględnić mojej reklamacji?

Tak, zastrzegamy sobie prawo do nie uwzględnienia reklamacji. Jeśli decyzja dotycząca reklamacji będzie negatywna, zostanie ona uzasadniona i przesłana drogą mailową na adres podany przez Klienta w Formularzu Reklamacji.

 Jak długą będę czekał/-a na decyzję odnośnie reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

 Co się stanie z zamówionymi przeze mnie produktami, jeśli decyzja odnośnie reklamacji będzie negatywna?

W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

 Kto pokrywa koszty wysyłki reklamowane towaru?

W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, pokrywamy poniesione przez Klienta koszty wysyłki towaru do sklepu, a także wysyłki nowego, wolnego od wad towaru do Klienta.

 Czy mogę otrzymać zwrot za zakupiony wadliwy produkt, zamiast otrzymania nowego towaru?

Tak, jeśli zdecydujesz, że nie chcesz otrzymać od nas nowego, wolnego od wad produktu, zwrócimy koszty zakupu towaru wraz z kosztami przesyłki.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Close