Dostawa i zwroty - PawPawPaw

Dostawa i zwroty

SPOSOBY DOSTAWY I CZAS REALIZACJI

W naszym sklepie możliwe są następujące sposoby dostawy zamówionego towaru:

Kurier InPost, przedpłata  – 12.00 zł (dostawa do 2 dni roboczych od daty wysyłki)
Kurier InPost, przesyłka pobraniowa – 19.00 zł (dostawa do 2 dni roboczych od daty wysyłki)
Doręczenie do Paczkomatu – 10 zł (dostawa do 2 dni roboczych od daty wysyłki)
Przy złożeniu zamówienia na kwotę powyżej 300 zł obowiązuje darmowa dostawa na terenie całego kraju. 

Przesyłka zagraniczna (dostawa do 6 dni roboczych od daty wysyłki) – wybrane kraje UE:

Kraj          Koszty Dostawy
Austria47.00 zł
Belgia 41.00 zł
Czechy 29.00 zł
Dania 46.00 zł
Finlandia  62.00 zł
Francja 53.00 zł
Hiszpania 53.00 zł
Holandia 40.00 zł
Irlandia62.00 zł
Litwa54.00 zł
Łotwa64.00 zł
Luksemburg47.00 zł
 Niemcy40.00 zł
Portugalia53.00 zł
Słowacja37.00 zł
Słowenia49.00 zł
Szwecja62.00 zł
Węgry119.00 zł
Wielka Brytania46.00 zł
Włochy53.00 zł

 Uwaga! Koszty dostawy przesyłek zagranicznych mogą ulec zmianie i uzależnione są od bieżącego kursu walut.

STAN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I PRZESYŁKI

Możesz na bieżąco śledzić status realizacji zamówienia.

Po złożeniu zamówienia, otrzymasz wiadomość o nadaniu przesyłki. Następnie na podstawie numeru zamówienia, będziesz mógł sprawdzić jej status na stronie InPost (link do strony otrzymasz w e-mailu po nadaniu przesyłki).

ZWROT | ZAMIANA | REKLAMACJA TOWARU

I. ZWROT TOWARU

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w Regulaminie
 
O zamiarze zwrotu poinformuj nas do 14 dni roboczych od daty dostarczenia do towaru, pisząc na adres: office@pppaw.com
Następnie wydrukuj i wypełnij Formularz Zwrotu, dostępny tutaj: http://pppaw.pl/formularz-zwrotow/
Zapakuj towar wraz z Formularzem Zwrotu. Pamiętaj o tym, aby towar był odpowiednio opakowany, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do jego uszkodzenia.
Przesyłką opłaconą z góry odeślij produkt/-y na poniższy adres:
 
 Adplan Katarzyna Bąkowska
 ul. Giordana Bruna 9/61, 02-594 Warszawa

Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru wraz z kosztami dostarczenia towaru DO Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy). Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy towaru przez Klienta DO Sprzedającego. 

Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez klienta w Formularzu Zwrotu. 

Więcej na temat Zwrotu zakupionego towaru, znajdziesz w naszym Regulaminie.
 

II. ZAMIANA TOWARU
 
W celu dokonania wymiany towaru należy najpierw wypełnić Formularz Zwrotu/ Zamiany, w którym zawarte będzie wskazanie towaru, na który ma nastąpić wymiana, który należy wysłać na adres e-mail: office@pppaw.com.

Klient otrzyma od nas maila z potwierdzeniem dostępności towaru, (co oznacza wyrażenie akceptacji sklepu na wymianę towaru). Po potwierdzeniu dostępności towaru wymieniany produkt należy wysłać na własny koszt na niżej podany adres:
 
Adplan Katarzyna Bąkowska
ul. Giordana Bruna 9/61, 02-594 Warszawa
 
Jeśli wymieniany produkt jest droższy od zakupionego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy. W tytule przelewu należy wpisać „wyrównanie do zamówienia nr…………”. W takiej sytuacji wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu. Gdy produkt jest tańszy od zamówionego poprzednio, w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w formularzu wymiany/zwrotu.
 

III. REKLAMACJA TOWARU

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przez okres 2 lat od daty zakupu.

Aby zareklamować produkt, wydrukuj i wypełnij Formularz Reklamacyjny (kliknij, aby pobrać).

Możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.

Wyślij reklamowany produkt razem z Formularzem Reklamacyjnym na adres: 
 
Adplan Katarzyna Bąkowska
ul. Giordana Bruna 9/61, 02-594 Warszawa

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie Sklepu

PAMIĘTAJ:

Wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności – nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.