Dostawa i zwroty

SPOSOBY DOSTAWY I CZAS REALIZACJI

W naszym sklepie możliwe są następujące sposoby dostawy zamówionego towaru:

Paczkomat – 12 zł (dostawa do 2 dni roboczych od daty wysyłki)

Kurier InPost, przedpłata  – 15 zł (dostawa do 2 dni roboczych od daty wysyłki)

Kurier InPost, pobranie  – 25 zł (dostawa do 2 dni roboczych od daty wysyłki)

Fedex, przedpłata – 15 zł

Fedex, pobranie –  25 zł

Orlen Paczka – 10 zł

Przy złożeniu zamówienia na kwotę powyżej 249 zł obowiązuje darmowa dostawa na terenie całego kraju. 

Przesyłka zagraniczna (dostawa do 6 dni roboczych od daty wysyłki) – wybrane kraje UE.

STAN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I PRZESYŁKI

Możesz na bieżąco śledzić status realizacji zamówienia.

Po złożeniu zamówienia, otrzymasz wiadomość o nadaniu przesyłki. Następnie na podstawie numeru zamówienia, będziesz mógł sprawdzić jej status na stronie InPost (link do strony otrzymasz w e-mailu po nadaniu przesyłki).

ZWROT | ZAMIANA | REKLAMACJA TOWARU

I. ZWROT TOWARU

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w Regulaminie
 
O zamiarze zwrotu poinformuj nas do 30 dni roboczych od daty dostarczenia do towaru, pisząc na adres: office@pppaw.com
Następnie wydrukuj i wypełnij Formularz Zwrotu, dostępny tutaj: http://pppaw.pl/formularz-zwrotow/
Zapakuj towar wraz z Formularzem Zwrotu. Pamiętaj o tym, aby towar był odpowiednio opakowany, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do jego uszkodzenia.
Przesyłką opłaconą z góry odeślij produkt/-y na poniższy adres:
 
 Adplan Katarzyna Bąkowska
 ul. Giordana Bruna 9/61, 02-594 Warszawa

Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru wraz z kosztami dostarczenia towaru DO Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy). Zwrotowi nie podlegają koszty dostawy towaru przez Klienta DO Sprzedającego. 

Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez klienta w Formularzu Zwrotu. 

Więcej na temat Zwrotu zakupionego towaru, znajdziesz w naszym Regulaminie.
 

II. . REKLAMACJA TOWARU

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przez okres 2 lat od daty zakupu.

Aby zareklamować produkt, wydrukuj i wypełnij Formularz Reklamacyjny (kliknij, aby pobrać).

Możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza, zachęcamy jednak do skorzystania z przygotowanego przez nas formularza, który znacznie ułatwi Ci dokonanie reklamacji.

Wyślij reklamowany produkt razem z Formularzem Reklamacyjnym na adres: 
 
Adplan Katarzyna Bąkowska
ul. Giordana Bruna 9/61, 02-594 Warszawa

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie Sklepu

PAMIĘTAJ:

Wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności – nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania.